Chcete si vytvoriť podnikanie z domu?
Prednedávnom som sa začal venovať tejto pohodlnej forme podnikania. Odkedy som o nej prvý raz počul z videa Roberta Kiosakyho, začal som podnikať kroky, ktoré by ma priviedli k úspešnému podnikaniu z pohodlia domova.
Zmýšľanie milionára
Existuje niekoľko rozdielov medzi tým, ako rozmýšľa väčšina ľudí, a ako rozmýšľa milionár. Aby ste uvažovali ako milionár je dôležité, aby ste sa koncentrovali na tieto rozdiely, neustále sa burcovali a nadobudli zvyky milionárov:
1. Milionári nerozmýšľajú nad negatívnymi vecami, ktoré by sa mohli udiať. Namiesto toho sa stále koncentrujú na svoje pozitívne ciele. Ciel je na rozdiel od priania niečo, čo si skutočne želáte, a konkrétne kedy si to želáte dosiahnuť.
2. Nečakajú akceptovanie ani podporu ich činov. Vedia, že nie všetci s nimi budú súhlasiť a väčšina ich bude dokonca odrádzať. Ich vízie sú mocnejšie než odmietavé postoje druhých.
3. Svoje podnikanie berú ako miliónové podnikanie ihneď, hneď od počiatku. Nečakajú pokiaľ sa ich koncept presadí a stane sa miliónovým.
Biznis 21. storočia = Multi level marketing (MLM) / Sieťový marketing
MLM(skr. sieťový marketing) je podnikanie ako každé iné. Čo znamená, že je na začiatku je nutná investícia. A to konkrétne peniaze, čas a pozornosť.
V sieťový marketingu nejde o rýchle zbohatnutie, ale o pravidelný, konštantný biznis. Nikto vám negarantuje, že svoju investíciu zhodnotíte. V tomto sa MLM a podnikanie podobá.
Ale prečo je sieťový marketing biznisom 21. storočia?
– malá vstupná investícia
– vysoká návratnosť
– využívanie pákového efektu ľudí
John D. Rockefeller: “ Radšej budem mať 1% z práce 100 ľudí, ako 100% zo svojej vlastnej práce.“
Prečo väčšina ľudí neuspeje v sieťovom marketingu ?
– neberú ho ako podnikanie
– nemajú vôľu pracovať na svojej osobnosti
– nemajú systém podnikania
– majú strach z úspechu
Čo je to strach z úspechu ? Tejto téme sa budem venovať v nasledujúcom blogu.
Celá debata | RSS tejto debaty