Strach z úspechu

28. októbra 2013, marekkalina468, Nezaradené

Strach z úspechu

 

Čo to znamená mať strach z úspechu? Vždy ma zaujímalo, prečo si ľudia kupujú knihy o úspechu, motivácii a aj napriek toľkým investíciám do vzdelania, sa im nikdy nepodarí uspieť a dostať sa medzi 5% úspešnej populácie.

Ale predsa vedome chceme všetci uspieť! Lenže kameň úrazu sa nachádza práve v našom podvedomí.

Podobne ako ostatní , aj ja som prečítal nespočetne veľa kníh o úspechu. V každej jednej som hľadal tajný vzorec ako ho dosiahnuť, čo robiť aby som sa aj ja stal úspešným.

Veľa kníh hovorí o písaní si pozitívnych afirmácií. Čo to je ? To sú vety ako: „Som bohatý.“    „Som zdravý.“   Som krásny a každý sa za mnou obzrie, keď idem po ulici.“

Ale iste to poznáte , že aj napriek každodennej rutine hovorenia si afirmácií, písania si ich na chladničku, do mobilu, notebooku im to moc nepomôže. Ale prečo?

Veľmi podobne som fungoval aj ja. A bol som presvedčený o tom, že to je to, čo treba robiť, aby som uspel. Keď to robia úspešní ľudia, tak niečo na tom bude.
Prednedávnom som začal čítať knihu od Noah St. Johns „The Secret Code of Success“ a vtedy som si uvedomil, prečo to nefunguje.

Čo sú Afirmácie pozitívneho myslenia?

Sú to tvrdenia v prítomnom čase nabité emóciami. Napr.:
Som veľmi šťastný a veľmi vďačný, že mám toľko peňazí.
Som šťastný v mojom osobnom vzťahu.
Cítim sa fantasticky, dejú sa mi len tie najlepšie veci.
– asi už chápete čo sú tie afirmácie 
– znejú vynikajúco, že ? Nič nimi nemôžeme pokaziť, že?
– po prečítaní knihy od Noah St. Johnsa som presvedčený o tom, že existuje aj iná cesta, ktorá je oveľa silnejšia a efektívnejšia

Existuje efektívnejšia cesta

Čo vlastne vieme? Vieme, že máme nekonečný potenciál , a vieme aj to, že nikto nie je blízko dosiahnuť strop ľudského potenciálu. Máme v sebe fantastický počítač, elektronickú továreň, nazvanú MOZOG. Mozog, ktorým dokážeme dosiahnuť všetko, čo si zažiadame. A ja Vám ručím za to, že ho nevyužívame na 100%.

Určite si uvedomujete, že ľudský mozog funguje spôsobom pýtania sa a odpovedania otázok. Stále sa pýtame otázky podvedome. My sa pýtame otázky a mozog na ne odpovedá.

 

Noah St. Johns preto navrhuje namiesto písania afirmácií, si písať správne otázky. Hovorí o zákone príťažlivosti a ako získame to na čo sa zameriame. Príliš často sa koncentrujeme na nesprávne veci a pýtame sa podvedome:

Prečo som chudobný?
Prečo aj keď pracujem od rána do večera som stále chudobný?
Čo mám robiť aby som uspel?
Prečo práve ja nemám toľko šťastia ako ostatní?

A ak s budeme pýtať tieto negatívne otázky , dostaneme negatívne odpovede, ktoré sa zhmotnia v negatívne skutky. Noah navrhuje, aby sme sa pýtali posilňujúce otázky, ktoré dovolia nášmu podvedomiu hľadať správne riešenia.

Je to zatiaľ najlepšia rada, ktorú som čítal v knihách o úspechu.

prevziať

 

Ako to funguje?

Vaše afirmácie pozitívneho myslenia pretransformujete na otázky:
Prečo som bohatý?
Prečo som taký šťastný?
Prečo dokážem ľudí motivovať a viesť?
Prečo mám práve ja to, aby som bol úspešný?

 

Všimli ste si ako váš mozog začal automaticky odpovedať na tieto otázky a začali ste sa priamo koncentrovať napr. na úspech? Ak si napíšete tieto afirmácie tak sa budete cítiť len lepšie.
Aké afirmácie použiť v podnikaní z domu?
„Prečo je to také ľahké, prilákať si druhých na moje podnikanie z domu?“
„Prečo som taký úspešný v podnikaní?“
„Prečo je to pre mňa také ľahké zarobiť si ľahko peniaze podnikaním?“

Rada na záver

Snapshot_20120901_2

Zoberie vám to tak 3-6min denne napísať si tieto posilňujúce otázky, čo je pravdaže veľmi jednoduché. Vyskúšajte si to na 60 dní. Určite sa nezraníte ani neutrpíte žiadne sklamanie. Budete ohromený ako rýchlo a ľahko vám váš mozog prinesie nové nápady a priblíži vás k vašim cieľom v živote.
plus: odporúčam vám stiahnuť si túto knihu J( Noah St. Johns – „The Secret Code of Success“)